Malaysian Computer Technical Blog is tutorials, news, and information about computers, gadgets, and technology all around the world. Instead of English, it use Malay language (Bahasa Melayu) for all the Malaysians who wish to learn and discover more..

Masukkan email anda:

untuk artikel percuma di sini. Sila periksa email untuk pengesahan @emailenfuego.net

AddThis Feed Button Add to Google Reader or Homepage Free Page Rank Tool

Penganggar PageRank - Lihat PR akan datang

Assalamualaikum,

Kepada para blogger dan webmaster semua, berapakah anggaran untuk PR website anda untuk circulation yang akan datang? Jika anda ingin melihatnya, anda boleh mencuba di PageRank Prediction di website iwebtool.com ini. Mungkin betul dan mungkin juga tidak, ia cuma tilikan sahaja dan kebarangkalian betul turut sama diberi dalam peratusan.

PR2 untuk www.mywindowsxp.info (Klik untuk besarkan)

Untuk website www.mywindowsxp.info ini, tilikan website tersebut menunjukkan ia mendapat cuma PR2 sahaja. Huhu.. Tidak mengapalah, mendaki sedikit demi sedikit. Jika dahulu mywindowsxp.blogspot mendapat PR6 walaupun masih baru. Amat terkejut juga saya mendapat berita itu. Terima kasih kepada Fauzi kerana memberitahu, dan sekarang Cypherhackz dianggar akan mendapat PR6 kalau tidak silap. Tahniah!

Pembaca sekalian, untuk pengetahuan yang masih tidak tahu, saya masih menggunakan hosting di blogger.com. Cuma domain sahaja saya redirect ke www.mywindowsxp.info. Anda juga boleh mencubanya dengan membaca artikel saya tersebut.

Dulu-dulu ingat kononnya hendak komersil la. Hehe. Tapi blogger.com pun ok apa untuk weblog. Walau bagaimanapun, pada masa akan datang, saya akan terus menggunakan domain .info ini (mywindowsxp.com ngan mywindowsxp.net dah kena ambil.. huhu..).

Oleh itu, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada pembaca kerana masih setia hingga hari ini.. :)

2 comments:

Anonymous said...

Ouh...thanks for the site =) Anyway, why you don't want to host your blog using wordpress?

Anonymous said...

Owh welcome honey.. I dunno you can understand malay language. :p

I'm also thinking of hosting using wordpress. Just dunno when yet. :)