Malaysian Computer Technical Blog is tutorials, news, and information about computers, gadgets, and technology all around the world. Instead of English, it use Malay language (Bahasa Melayu) for all the Malaysians who wish to learn and discover more..

Masukkan email anda:

untuk artikel percuma di sini. Sila periksa email untuk pengesahan @emailenfuego.net

AddThis Feed Button Add to Google Reader or Homepage Free Page Rank Tool

Beli barang, bayar bil secara online : Maybank2u.com


Salam hormat pembaca sekalian,

Walaupun bulan ini bulan hardware ingin saya selitkan sedikit tentang internet. Saya tertarik dengan kelebihan satu website iaitu maybank2u. Saya rasa ramai sudah sedia maklum dengan kelebihan maybank2u ni. Sekadar ingin menyatakan kepada yang belum maklum, banyak manfaatnya maybank2u ni.

Baru2 ini saya membeli topup secara terus daripada internet melalui Maybank2u.com. Terdapat banyak service online yang boleh anda lakukan melalui cara maybank2u ini. Apa yang anda perlu lakukan ialah aktifkan maybank2u anda di KawanKu/ Maybank ATM. Kemudian aktifkan no telefon anda untuk menikmati pelbagai kemudahan dan servis di sini.

Terdapat pelbagai servis yang ditawarkan dari membayar cukai pintu anda, membayar bil telefon hinggalah ke tempahan tiket wayang anda. Servis tersebut makin berkembang dari semasa ke semasa. Take a click for yourself. :)

Jumpa lagi..

2 comments:

Anonymous said...

Bagus gak idea ni.. thanks..

DeKaN said...

Thanks..